DE CE SĂ INVESTEȘTI ÎNTR-UN LOGO PROFESIONAL? 18 motive


Unele lucruri în viață merită banii, mai ales când știți că vor genera un profit bun. De aceea investiți în propria afacere.

Folosirea unui logo neprofesional sau slab conceput pentru afacerea ta este pur și simplu sinucidere. Este ca și cum ai merge la o întâlnire de afaceri cu muștar sau ketchup pe cămașă. Trebuie să vă respectați pe dvs. și pe clienții dvs. cu un aspect profesional.

În plus, orice guru de marketing sau consultant de afaceri ar fi de acord că un design profesional, artistic, este esențial pentru eficiența strategiilor tale de marketing.

Prin urmare, am făcut o listă de 18 motive pentru care ar trebui să faci o investiție semnificativă în logo-ul tău:

1. Este fața afacerii tale

S-ar putea să crezi că esti cel care face primele impresii, dar, de fapt, nu esti. Logo-ul face asta. În zilele noastre, oamenii nu petrec timp să vorbească cu oamenii și să se cunoască reciproc.

Ei văd profilul online și de acolo, in jur de 90% se conving. Dacă sunt convinși, te sună și cer o ofertă, dacă nu… nu!Atunci ce trebuie să faci tu? Este de obicei foarte târziu în ciclul vânzărilor să mai faci ceva. Nu ai nici o șansă să spui ceva până când ei nu termină să caute cel puțin alți 10-15 concurenți ai tăi, pe net!

2. Câștigă încredere

Ai nevoie de un logo, ceea ce înseamnă că începi sau încerci să iți muți compania într-o altă poziție de piață, de exemplu, mergând după o piață de vârf sau oferind mai multe servicii.

Oricum, ești nou în joc. Există concurenți mai în vârstă și cu o reputație în industria in care vrei sa intri. Atunci de ce ar trebui oamenii să iți dea o șansă? Nici măcar nu te cunosc.

Le spui că ai făcut mai mult efort decât ceilalți? Cine știe asta? Desigur, spui că poți oferi cele mai bune servicii la cel mai bun preț… Toată lumea spune asta.

Deci, de ce oamenii ar trebui să parieze pe tine în loc să cheme pe altcineva? Probabil pentru că unul dintre anunțurile tale a aparut pe undeva, dar oamenii văd atât de multe anunțuri zilnic. Și cum interpretăm lucrurile pe care le vedem? Prin indicii vizuale, pentru că nu avem timp să citim tot textul, dacă suntem la volan, de exemplu, sau chiar la o simplă plimbare.

De aceea, oamenii determină dacă au încredere în tine prin logo-ul tau și, odată ce sunt impresionați, continuă să citească oferta, motiv pentru care această pictogramă minusculă numită “logo” este atât de esențială.

3. Trebuie să poată fi asociat

Când vezi ceva tare, cel mai probabil, vei fi curios. Ai încredere în el/ea? Nu. Același lucru se întâmplă și pentru emblema ta. Dacă este asociat la publicul țintă. Construiește acea încredere rapidă.

4. Este vorba de construirea așteptărilor

Uită-te la aceste două logo-uri, aceeași industrie. Cu cine te vei duce? Chiar dacă băieții care au facut logo-ul din stânga au mai mult de 10 ani de experiență… cui ii pasa? Stii că firma din dreapta merită mai multă atenție din parte ta prin simplul fapt că arata muuult mai profi.

This image has an empty alt attribute; its file name is 96313149_260735868636841_224767771882291200_n.jpg

5. Este pentru a ieși din zona ta de confort

Război al prețurilor. Am auzit de asta? Să presupunem că esti instalator. Doresti să te vinzi din ce in ce mai ieftin față de concurentul tău, ca să ai mai mulți clienți, până când amândoi ajungeți să faceti muncă voluntară! Nu-i așa? Ba da! În acest caz, utilizați logo-ul pentru a vă descrie nișa.Care este avantajul tău competitiv? Logo-ul! Arată-l!

De ce Apple (vis-a-vis de Samsung) nu a fost niciodată într-un război real al prețurilor? De ce este iPhone-ul cel mai scump telefon din lume, chiar dacă piața este mai mult decat saturată? Este vorba despre prezentarea către nișă. Sigla ta este primul pas care prezintă propunerea ta unică de vânzare (produse sau servicii).

6. Recunoaștere și încredere

Dacă ai un logo creat in avantajul tău competitiv, și în funcție de piața țintă, logo-ul va atrage potențiali clienți doar prin simplu fapt că il văd. Odată ce ii atragi, recunoașterea este aici, iar încrederea poate fi cultivată mult mai rapid.

7. Te scoate din mulțime

Dacă afacerea ta are ceva unic, atunci logo-ul tău trebuie proiectat în jurul acestui lucru. Vei ieși automat în piață, indiferent cât de aglomerat este pentru că spui lucrurile potrivite oamenilor potriviți, în mod corect.

8. Iți vorbește

După cum am menționat, și sper că ești de acord, tu nu ești fața afacerii tale – logo-ul este! Pentru că tu nu poți fi în toate materialele de marketing, mereu. Sigla ta comunică informațiile afacerii tale sub formă de imagini, culori, linii și fonturi, iar totul ar trebui proiectat pentru a transmite mesajul potrivit.

9. Utilizați-l pentru toate materialele de marketing

Acest lucru este destul de simplu. Logo-ul trebuie utilizat în fiecare articol de marketing, cum ar fi bannere, broșuri, reclame comerciale, cărți de vizită, site-uri web și aplicații mobile. Dacă logo-ul e de rahat, toate materialele tale de marketing sunt de rahat. Punct.Acesta este dezavantajul primei impresii…

This image has an empty alt attribute; its file name is 96580201_260735585303536_3324708388260020224_n.jpg

10. Îți arată angajamentul tău

Designul profesional al logo-ului arată angajamentul tău de a realiza misiunea companiei dvs. și de a lucra la viziunea sa. Din nou, dacă o persoană vine la un interviude angajare la firma ta imbracat intr-un training, nepregătit și spune că este gata să se angajeze la tine și să fie productiv, ai încredere în el? Nu cred! De aceea, logo-ul tău ar trebui conceput pentru a pre-angaja oameni.

11. Este fundamentul brandului tău

Un logo este unul dintre elementele de branding esențiale care creează și măresc brandul, deoarece un brand este legat de experiența clientului.Este vorba despre a spune lucrurile potrivite la momentul potrivit, în mod corect. Sigla ta determină ce vei spune și in ce fel.

Aminteste-ți că atunci când oamenii văd anunțurile tale, tu nu poți să le dai un rezumat in caz ca nu au inteles… dar poți crea un anunț bun, profesionist, cu cap, iar atunci îl poți lăsa pe el să interpreteze. Este treaba ta să te asiguri că ei iau mesajul pe care vrei să-l înțeleagă, dar să și-l și amintească.

12. Va sta cu tine pentru o lungă perioadă de timp

Nu vei schimba logo-ul foarte des pentru că schimbarea unui logo este ca și cum ai schimba identitatea. Schimbarea identității înseamnă că trebuie să iti reeduci actualii clienți și dar si publicul țintă. Este ca un buton de resetare pentru toate conștințele acumulate, așa că de ce să nu bagi de la inceput bani într-un logo bun, care va rezista în timp?

Dar mai există o variantă… poate este timpul pentru un logo nou, să te reinventezi și să ajungi acolo unde ți-ai dorit cand ai inceput afacerea! Da! Schimbă-l!

13. Logo-ul crește odată cu afacerea ta

Adăugând la punctul de mai sus, logo-ul este fața ta. Nu se schimbă. Ea devine din ce în ce mai în vârstă și mai înțeleaptă, așa că vei vrea o față frumoasă de la început, dacă utilizezi materiale vizuale pentru a face prima impresie.

14. Este prima ta victorie

În cele mai multe cazuri, concurenților nu le pasă prea mult de identitatea lor vizuală. Deci, dacă poți fi cel care atrage atenția, atunci oamenii vor veni la tine în schimb. Haha, cred că de asta vezi loc pe piață pentru creșterea ta. Prin urmare, atâta timp cât investiți în a atrage mai multă atenție, vei câștiga.

15. Este vorba despre construirea loialității

Fiecare industrie este un câmp de luptă 24/7. Dimensiunea pieței este destul de constantă de foarte mult timp, deci dacă vrei să crească, trebuie să captezi clienții altor companii. Si alte companii vor veni și pentru clienții tăi. Principala modalitate de a apăra clientela este felul in care te comporti cu clienții (serviciile).

Cu toate acestea, este scump să te îngrijorezi tot timpul de clienții; vei dori să se convingă singuri să rămână în jurul tău. Asta e loialitatea.Este dificil să o menții dacă vezi concurenții tăi că sunt mereu mai cool decât tine. Trebuie să fii cool! Dar cum să fii mișto daca ești blocat cu un logo groaznic pe care ai plătit o suma infima (și probabil credeai că rupi gura târgului).

Rețineți că logo-ul tău se aplică tuturor materialelor de marketing. Dacă puneți un Lamborghini cu niște autocolante slab proiectate, pur și simplu ai distrus mașina.

16. Face mai ușoară vânzarea lucrurilor noi pe care le vei aduce

Atunci când o companie recunoscută introduce un nou produs, prezența sa pe piață determină ușurința penetrării produsului nou, deoarece oamenii îl percep deja ca fiind de înaltă calitate și valoare bună. Logo-ul asigură acceptarea ușoară și vânzarea promptă a elementelor noi.

17. Spune și o poveste

După cum poți vedea în ultimele 16 puncte, logo-ul oferă oamenilor repere vizuale. Asta inseamna că dacă face miscări mari in afacerea ta si vrei ca oamenii să stie despre ea sau sa-si dea seama, vei dori un logo care să spună această poveste in loc să pompezi bani in diverse comunicate de presa.Uită-te la modul în care BBC și-a schimbat logo-ul după ce au decis să-și concentreze mai mult atenția asupra afacerii lor online… in 1997 !!! Tu ce faci azi??

This image has an empty alt attribute; its file name is 97043259_260735318636896_6564872917983690752_n.jpg

18. Dacă îți faci un design bun al logo-ului, îți faci si un studiu de piață

Indiferent dacă esti de acord cu toate motivele sau nu, ar trebui să poți vedea valoarea unui logo bun. Acesta poate aduce multe beneficii dacă este făcut bine, precum și o mulțime de lucrui rele dacă e facut prost.